Možnosti podpory zařízení firmy Dell

Co dělat, pokud se něco ve vašem zařízení pokazí? Jak rychle a efektivně vyřešit problém? Jakým způsobem obnovit činnost? Možnosti podpory zařízení firmy Dell nabízíme ke každému námi navrženému řešení. Síla společnosti není v tvrzení, že jsou zařízení neomylná nebo že se v nich nemůže něco pokazit, ale v uznání možné chyby a v přípravě na její následné rychlé a efektivní řešení.

Podpora firmy Dell reflektuje nejen možnou výrobní chybu, ale především možnou chybu při užívání zařízení, o které nemusí uživatel vůbec vědět – příkladem je narušení zabezpečení například nejrůznějšími škodlivými aplikacemi (viry) nebo něčím, co se prostě občas stane – dle rozsahu podpory lze mít zařízení chráněno například proti nechtěnému polití či pádu zařízení. Můžeme říct, že Dell nabízí kromě jiného čtyři hlavní typy podpory: Base warranty, Pro support, Pro support plus a Accidental damage service. Cena a rozsah podpory se liší dle zařízení, na kterou ji aplikujeme – od notebooku po servery. 

Base warranty – základní podpora 

Jde o základní záruky na hardwarové produkty firmy Dell, která je automatickou součástí každého produktu. Do této služby spadá porucha materiálu či funkcí systému. Součástí je Mail-In Repair služba, která umožňuje zákazníkovi poslat zařízení k opravě (ve vlastní krabici, ale firma Dell zaplatí poštovní výdaje). Hlavní nevýhodou použití pouze tohoto základu je nutné zapojení uživatele do procesu opravy a celková doba případného řešení dle závažnosti problému a pořadí, ve kterém žádost o opravu do Dellu dorazí.

Pro Support

Druhý stupeň podpory od firmy Dell je placenou službou, která má však řadu důležitých výhod. Největšími jsou bezesporu rychlé řešení potíží a proaktivní přístup k opravám. Aktivní přistup šetří váš čas – Dell kontaktuje při poruše přímo vás díky využívání technologie Support Assist, která je schopna potížím sama předcházet a následně je řešit, či vás na ně upozornit. Součástí tohoto balíčku není řešení náhodného poškození zařízení (polití nebo pád), hlavní výhodou je automatizované řešení problémů a téměř nepřetržitý přístup k podpoře a redukce zapojení zákazníka do procesu opravy na minimum. Záruka se týká kromě hardwaru také softwaru. 

Pro Support Plus

Nejvyšší úroveň placené podpory od firmy Dell v sobě zahrnuje všechny výhody Pro support a mnoho dalšího. Nejenže zahrnuje ochranu proti náhodnému poškození, ale hlavně umožnuje využití nonstop podpory a okamžité opravy nebo rapidní výměnu porouchaného zařízení za nové – nemůže tedy dojít k tomu, že například na opravu serveru budete muset čekat třeba týden, což by mohlo vést k ohromným finančním ztrátám. Dalšími výhodami je automatizace celého řešení problémů, pravidelné zprávy o výkonu či poruchách zařízení a dedikované technologické poradenství od firmy Dell. Cílem je šetřit váš čas a peníze v případě poruchy. Pro support plus je bezkonkurečně nejlepší možnost podpory pro vaše zařízení. Je o 91 % rychlejší než služby nabízené konkurencí, nemusíte problém řešit sami, Dell jej bez průtahů a zbytečných řečí vyřeší za vás – dopad na vaši normální funkčnost je až o 72 % nižší ve srovnání s jinými službami, díky možnosti okamžité diagnostiky a případné výměny zařízení a dostupnosti podpory 24 hodin denně a 7 dní v týdnu. 

Accidental Damage Service

Jeden z menších podpůrných balíčku firmy Dell. Tato služba nabízí ochranu před nečekanou situací. Je do ní zahrnuto nechtěné polití a pád zařízení, výkyvy v elektrické síti a zkrat, a dokonce i rozbití displeje kvůli pádu. Do služby však nespadá případný požár budovy, ve které se zařízení nachází, záměrné poškození nebo třeba krádež (pokud není toto pojištění dokoupeno). Tato služba je automaticky zahrnuta v balíčku Pro Support Plus.

Dell nabízí i další možnosti ochrany vašich drahých zařízení. Samozřejmě zde platí přísloví dvakrát měř a jednou řež. Není nic horšího než si pořídit drahé řešení v řádech desítek či stovek tisíc a pak o něj přijít kvůli nehodě či smůle. Minimálně úvaha o investici do podpory je vždy vhodná. Je pochopitelné, že se snažíme šetřit, ale výhledově je lepší předcházet případné nutnosti nové koupě či drahé opravě. Výhodou je možnost zakoupit si podporu na různě dlouhou dobu a na vyzkoušení si, jak vám podpora vyhovuje. Cena se odvíjí od doby, na kterou si podporu zakoupíte a také od typu podporovaného zařízení. Pokud si kupujete počítač na doma, může vám základní záruka stačit, pokud však kupujete počítače či dokonce servery do firemního prostředí, je vždy potřeba zvážit možná rizika a zamyslet se nad pořízením maximální možné podpory a ochrany. Zejména Pro Support Plus nejen řeší problém, ale hlavně mu pomáhá aktivně předejít! Chrání nejen vaše zařízení ale také Vaše citlivá data nebo data Vašich zákazníků.   

Pro další informaci či konzultaci možností podpory nás neváhejte kontaktovat.

Zdroj: Dell Technologies, Dell EMC, Dell support