Společnost Dell v rámci této služby spravuje osobní počítače zákazníka od zprovoznění až po likvidaci na konci životnosti. Pracovníci IT se díky tomu mohou věnovat jiným důležitým úkolům.
Řízení životního cyklu koncových uživatelských zařízení je stále složitější v souvislosti se zaváděním hybridních modelů práce, zejména ve větších podnicích s mnoha pobočkami a zaměstnanci pracujícími na dálku. Dell Lifecycle Hub spojuje řízení skladových zásob a správu inventáře s konfiguračními službami a odborným zprovozněním do jednoho komplexního řešení, které zajišťuje:
- dodávání nakonfigurovaných počítačů a sad vybavení pro nově nastupující zaměstnance, což maximalizuje produktivitu od prvního dne;
- správu vrácených zařízení při ukončení pracovního poměru a optimalizaci jejich využití;
- výměnu celého zařízení v případě poruchy a rychlé obnovení produktivity uživatele;
- řízení obnovy zařízení na konci nájmu nebo při úplném odepsání;
- správné nakládání se zařízeními na konci životnosti.
„Podnikové IT se dnes musí vypořádat s vysokými nároky na uživatelskou přívětivost techniky a na maximalizaci využití zařízení a užitku z investic do počítačů. Prostřednictvím služby Dell Lifecycle Hub se společnost Dell Technologies stará o řízení životního cyklu výpočetních zařízení a snímá tuto zátěž ze zákazníků, kteří se díky tomu mohou věnovat svým strategickým prioritám,“ říká Dermot O’Connell, viceprezident společnosti Dell pro služby v regionu EMEA,
Služba Dell Lifecycle Hub je k dispozici okamžitě a je nabízena také distribučním partnerům k přeprodeji. Další informace najdete v blogu společnosti Dell věnovanému efektivnímu řízení podnikového počítačového ekosystému.
Zdroj: Dell Technologies